Tuesday, July 14, 2009

Kehadiran Ahmad Nizar Rayyan



Salam semua,


Saya memohon maaf sebab sudah agak lama tidak mengupdate blog ini. ye lah xde masa sebenarnye dan pulak tu 2 bulan dok di rumah menjalani proses berpantang. Alhamdulillah saya selamat melahirkan anak ke-2 yang diberi nama Ahmad Nizar Rayyan b Abdul Rahim pada 11/4/09 (Sabtu, 6.30am) dengan berat semasa lahir 3.8kg. It's quite big. semalam saya baru pergi klinik utk suntikan imunisasi dan timbang berat dia, and nak tau berapa sekarang? his 6.2kg.


Nak tau macam mana boleh dapat nama Nizar Rayyan ni? Hmm, actually masa cuti tahun baru awal tahun ni 1 Januari 2009, saya tengah baca surat khabar dan baca di ruangan berita luar negara,. Kisahnye ada seorang komander HAmas telah terkorban bersama ahli keluarganya akibat dibom oleh askar Israel, dan nama komander ini Nizar Rayyan. Saya terus terpikat dengan nama ni sedangkan dah ada nama lain sebelum ni. Alhamdulillah, nama yang diberi sesuai dengan baby. So here are the profile of Nizar Rayyan


Since yesterday saya buat jualan tupperware di PPKA plak. and those who want to take a look boleh datang ke cube saya, di bilik postgrade ni.

0 comments: