Thursday, August 13, 2009

3 hari yang lesu

Since on Monday 10/8/09, saya dah mula sakit kepala dan sakit badan. tak larat nak buat labwork just sempat ambil sample je. Petang tu saya terus pegi klinik jumpa Dr Jammy, ambil ubat. memang saya dah demam then she gave me MC. malam tu Allah saja yang tahu kepala saya berdenyut-denyut sakit, sampai nak bagi susu kat si kecik tu pun xmampu. Rahim yang tolong buat kan susu.

Esoknye, Rahim masih boleh pergi sekolah macam biasa, dan dia yang hantar anak2 ke rumah kak Ju. dalam pukul 12 lebih dia call bgtau badan dia sakit2 dan rasa nak demam. terus dia balik rumah. So kami berdua demam. Rahim dapat cuti 2 hari sehingga hari ni. saya ni masih sakit kepala dan sakit badan, demam dah lega dah. Alhamdulillah bukan kena penyakit yang sedang menular ni...

Nak makan apa pun xberapa nak lalu, semua rasa pahit. semalam saya cuba jugak lah masak bubur dan goreng ikan bilis, boleh jugak lah di makan. Alhamdulillah Nizar tak byk ragam, senang je dia tido, agaknye dia tau Ibu dia sakit. InsyaAllah esok saya boleh bekerja seperti biasa..... Aminnn.

1 comments:

nieyza said...

enis..better check doc yer..bile demam2 ni kita sume risau..take care of uself & baby...